TimeWaver Med Pro – jak działa równoważenie pola informacyjnego?

TimeWaver Pro, Timewaver Med Jelenia Góra Flow Space

TimeWaver Med Pro – jak działa równoważenie pola informacyjnego?

TimeWaver Med Pro – wyjątkowa medycyna pola informacyjnego

Gdybyśmy tylko mogli, bez ingerencji w ciało, dotrzeć do źródeł chorób i uzdrawiać je w sposób bezinwazyjny. Okazuje się, że istnieje pewien sprawdzony sposób, żeby właśnie tak radzić sobie ze swoimi schorzeniami. Mowa o aparaturze TimeWaver Med, która oddziałuje na problemy zdrowotne poprzez uleczanie naszego pola informacyjnego. Dowiedz się, jak to wszystko działa i dlaczego współcześni uzdrowiciele coraz chętniej korzystają z tej maszyny.

Co to jest TimeWaver Med Pro?

TimeWaver Med Pro to nowoczesna technologia opracowana przez niemieckiego naukowca Marcusa Schmieke. Ten uczeń Burkharda Heima specjalizuje się w badaniach relacji pomiędzy naukami przyrodniczymi a ludzką świadomością. Kontynuując pracę swojego mistrza, Schmieke bada istotną rolę pola informacyjnego w życiu jednostki, a także możliwości wpływania na jego zdrowie i samopoczucie.

Aparatura TimeWaver Med wykorzystuje swój interfejs kwantowo-fizyczny, za pomocą które przesyła informacje i wzory drgań do pola informacyjnego badanego. Warto podkreślić, że terapia tym sprzętem opiera się na odpowiednim doborze częstotliwości wibracji do leczonego schorzenia.

Sesje terapeutyczne TimeWaver znajdziesz w gabinecie FlowSpace Pruszowscy w Jeleniej Górze, gdzie czekamy na Ciebie z profesjonalnym podejściem.

Żeby jednak lepiej zrozumieć zasady działania tej maszyny, potrzebuję najpierw wyjaśnić specyfikę pól informacyjnych.

Czym jest pole informacyjne?

Opracowana przez wspomnianego wcześniej Burkharda Heima teoria pola informacyjnego pojawiła się już w latach 50. XX wieku. Naukowiec zakładał, że wszystkie nasze czyny, uczucia i emocje, zostają zapisane w specjalnym polu. Heim stworzył model 12-wymiarowego wszechświata, który stanowi specyficzny obszar, gdzie zachodzą wszelakie procesy mentalne i fizyczne. Każdy proces odciska w nim swoje własne piętno.

Komplet informacji zapisanych w polu jest stale dostępny, niezależnie od tego, co robimy. Niezwykle istotna jest tutaj również świadomość, ponieważ odgrywa ona istotną rolę w naszym życiu. Postrzegana jako specyficzna energia, wpływa ona na kreację nieskończonych możliwości rozwoju fizycznego rzeczywistości, w jakiej funkcjonujemy.

Pole informacyjne można zatem przyrównać do subiektywnej przestrzeni dyskowej, gdzie zapisuje się kopie zapasowe plików. Działa podobnie do pojęcia cache w informatyce, a więc oznacza jednocześnie, że można odtworzyć te zapisy.

W tym momencie do gry wchodzi aparatura TimeWaver Med Pro, która ma na celu dotarcie do informacji w polu oraz ich alterację.
Pole informacyjne, to coś więcej niż klasyczny biorezonans.

W jaki sposób TimeWaver Med Pro wpływa na pole informacyjne?

Nadrzędnym celem aparatury TimeWaver Med jest analiza i optymalizacja informacji zawartych w polu informacyjnym. Innymi słowy, chodzi o znalezienie oraz odtworzenie możliwych relacji pomiędzy obecnymi schorzeniami, a informacjami z pola. Działanie maszyny oparte na drganiach wpływa na łagodzenie problemów poprzez dodanie nowych balansujących informacji.

Aparatura oddziałuje na dziesięć oddzielnych poziomów, które mogą pozostawać ze sobą w bezpośredniej lub pośredniej relacji. W ten sposób wpływają one na pojęcie holistycznego zdrowia, a także na naszą psychosomatykę.

TimeWaver Med analizuje pole informacyjne, jednocześnie poszukując nowych informacji, które pozwalają na zbalansowanie negatywnych cech na wszystkich poziomach. Wsparcie ciała i duszy odbywa się wówczas na poziomie komórkowym, a to za sprawą wibracji, jakie przesyła urządzenie.

Świadome pobudzanie regulacji w polu informacyjnym

Interfejs kwantowo-fizyczny, jakim dysponuje maszyna TimeWaver Med, pozwala na świadome pobudzanie regulacji pola informacyjnego. Przesyłając wzory drgań, aparatura działa w podobny sposób, co leki homeopatyczne. Angażuje bowiem procesy natury biofizycznej, ale też dociera do źródła problemu, harmonizując jego negatywne oddziaływanie.

Równoważenie pola informacyjnego to cel pracy z aparaturą TimeWaver. Za pomocą tych procesów zdrowotnych następuje rozpoznanie głębszych przyczyn schorzeń fizycznych, ale również psychicznych. Dzięki harmonizacji pola uzdrawiać można zatem zarówno ciało, jak i duszę.

Przy jakich chorobach korzysta się z TimeWaver Med Pro?

Ponieważ terapia pola informacyjnego działa na poziome komórkowym, może znajdywać szerokie zastosowanie w leczeniu wielu schorzeń. Chodzi zarówno o przewlekłe i ostre choroby, jak też łagodniejsze problemy. Co więcej, równoważenie pola sprawdza się też w profilaktyce chorobowej.

TimeWaver Med Pro naturalnie prezentuje niezwykle szeroki zakres zastosowania terapeutycznego. Najczęściej po tego typu terapie zgłaszają się pacjenci, którzy cierpią z powodu następujących dolegliwości:

• Problemy natury psychologicznej: depresja, lęk, nerwica, agresja, bezsenność, brak koncentracji, uzależnienie od używek, problemy w nauce.
  • Schorzenia układu sercowo-naczyniowego: regulacja ciśnienia krwi, stymulacja przepływu krwi.
  • Choroby wewnętrzne: cukrzyca, choroby wątrobowe, problemy natury gastrycznej.
  • Schorzenia układu nerwowego: zaniki pamięci, szum w uszach, udar, stwardnienie rozsiane, padaczka, choroba Parkinsona, choroba Alzheimera, zapalenie nerwów.
  • Bóle: bóle głowy i migreny, bóle kostno-stawowe, bóle pleców, bóle mięśniowe, bóle menstruacyjne i wiele innych.
  • Rany i obrażenia: leczenie ran, łagodzenie naderwań i naciągnięć, równoważenie blizn.
  • Problemy skórne: cellulit, wygładzanie skóry, hamowanie procesów starzenia się, łuszczyca.
  • Infekcje i stany zapalne: opryszczka, półpasiec, trądzik, borelioza, itp.

Czy szerokie pole działania aparatury sprawia, że każdy może z niej korzystać? Ogólnie rzecz ujmując, tak. Wyjątek stanowią jedynie osoby posiadające wbudowany rozrusznik serca lub inne metalowe elementy.

Dziesięć płaszczyzn systemu TimeWaver Med

Maszyna TimeWaver Med posiada ogromną i rozbudowaną bazę danych, gdzie zapisane są wszystkie częstotliwości. Odpowiedni dobór programu podczas elektrostymulacji pozwala dotrzeć drganiom i wibracjom do odpowiedniej sfery pola informacyjnego. W ten sposób, terapia umożliwia naniesienie pozytywnych zmian na dziesięciu płaszczyznach, którymi są:

1. Płaszczyzna duchowa. Odpowiada ona za najbardziej subtelną i głęboką sferę, którą wspierać można przy pomocy medytacji, mantr i jantr.
  2. Płaszczyzna częstotliwości. Analizując zaburzenia pola informacyjnego, aparatura dąży do harmonizacji problemów przy użyciu właściwych częstotliwości, których jest ponad dziesięć tysięcy.
  3. Płaszczyzna układowa. Zaglądając w głąb pola informacyjnego, ta sfera odpowiada za konflikty karmy.
  4. Płaszczyzna procesów fizjologicznych. W tym przypadku mamy do czynienia z biologią komórki, enzymami, hormonami, funkcjami narządów, a nawet genetyką.
  5. Płaszczyzna psychiczna. Równoważenie samopoczucia mentalnego odbywa się poprzez pozytywny wpływ na blokady psychologiczne człowieka.
  6. Płaszczyzna obciążeń toksycznych. Jeżeli pola energetyczne nie są zbalansowane, można je harmonizować w polu informacyjnym.
  7. Płaszczyzna informacyjna. Przy pomocy wzorców częstotliwości homeopatycznych, esencji oraz spagyrik, TimeWaver Med oddziałuje na pole informacyjne.
  8. Płaszczyzna bakterii, wirusów, pasożytów i grzybów. Wszelkie problemy związane z mikroorganizmami podlegają dogłębnej analizie, a także optymalizacji.
  9. Płaszczyzna energetyczna. Wskazanie czynników energetycznych wpływających negatywnie na człowieka dotyczy uzdrawiania przy pomocy kamieni szlachetnych, medycyny chińskiej czy czakr.
  10. Płaszczyzna objawów. Choroby sklasyfikowane w ICD 10 podlegają równoważeniu przy pomocy właściwych częstotliwości.

TimeWaver Med Pro korzysta z osiągnięć medycyny chińskiej, akupunktury, fizyki kwantowej, totalnej biologii, psychoterapii, symboli energetycznych typu runy, elementów ustawień Hellingera, esencji kwiatowych doktora Bacha, biorezonansu i wielu, wielu innych. Jednym słowem jest to najnowocześniejsza maszyna działająca na polu informacyjnym na świecie. Dlatego też cena jest tak wysoka.

Warto umówić się na sesję z wykorzystaniem tej innowacyjnej aparatury, aby dotrzeć do źródeł swoich problemów chorobowych. Jest to bezpieczna metoda, która pozwala na odczyt negatywności w polu informacyjnym, a także bezpośredni wpływ na zrównoważenie wszelkich niedoskonałości.